vineri, 24 aprilie 2009

Mai intai legea.

Hai sa vedem...Ca daca ala de face rotocolul de jur imprejur nu merge bine si dai click de o mie de ori pana sa-ti vezi web logu', mergem la pata de web log. Vad ca pot face si parale pe aici. E destul sa iti oferi un fragment din intimitatea jurnalului pentru a fi ocupata cu expectoratii publicitare si gata! Esti un om ajuns. Jos, in dreapta, sus, sau peste tot, poti sa le dai bucati din tine pentru mesaje inocente, energizante ale economiei de piata.
Dar destul despre ei. Vad ca am si cateva preseturi de aspect. Nu multe, ca astea ajung la toata lumea. Probabil poti sa ti le customizezi daca esti mai pretentios. Prea mult pentru mine. Optez pe ala numit ceva gen "simple black". adica un negru simplu. Modest, dar elegant. Mai ales ca l-am vazut si la altii si am zis ca asa ceva as vrea si eu.
Pe langa aceste minunate si "powerful" calitati, pare in regula. Adica merge la primul click. Ceea ce e mai mult decat poti cere unei pagini a secolului XXI.

Ca orice jurnal, un log ar trebui sa inceapa cu ceva de genul "draga log". Dar ca sa nu inteleaga lumea ca am afinitati forestiere si sunt lignofil, voi evita genul acesta de introduceri. Cu toate ca sunt foarte tentat sa-i dau si o nuantsa computeristica (de la web) cu un suras R2D2-dian.
Ca orice jurnal, acest log este ceva intim. Aici apar toate gandurile pe care nu mi le pot exprima altfel, in public adica. Mai ales cele ascunse si rusinoase, perverse si cu savori sauvagice. Asa ca va rog sa nu cititi blogul deoarece e vorba de intimitatea mea.
Daca totusi nevoile voyeuristice va dau ghes si nu va puteti abtine, incercati sa va abtineti macar de la a comenta aceste fragmente din lumea mea de dinauntru.
Daca totusi va mananca-n degete, incercati, va rog, fara de alea gen "Uaaaurgh!!! :) ;) =)) " ca nu suntem la padoc. Se presupune ca cele cateva clase pe care le-ati frecventat in total din cei macar 12 ani de scoala v-au facut sa prindeti cel putin 5 % din materii, ceea ce va situeaza usor deasupra (din punct de vedere intelectual) celorlaltor mamifere. In plus avem un limbaj cu sistemul sau grafic adiacent, sentimentele se pot exprima in cuvinte, de aceea, va rog fara prea multe semne de punctuatie care genereaza diverse fatsuci stilizate. Bineinteles ca nu va voi putea obliga sa nu o faceti, mai ales ca pana si mie cand aud un banc bun imi vine sa bat "egal de mare". Dar cu un pic de bun simt cred ca ne putem intelege.
Acum, ca am stabilit regulile de baza, sa trecem la jurnalul propriu-zis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu