luni, 1 iunie 2009

Noi nu muncim si nu gandim!


Na ca acu', de ziua mea, m-am enervat ca imi suna de dimineata in cap ceva cu "iunie". Si vorbind cu o amica (ca daca ii zic prietena zice ca-s prea direct, mai bine o fosta necunoscuta :D ) despre spectromorfie, (l-am facut cu bold, ca sa dea lumea click pe mine, al patrulea link la un search pe google), mi-am adus aminte de recursul la universalitate care nu eludeaza meandrele concretului si am facut conexiunea care ma bantuia de o zi.

Uite ce spune wiki despre "Mai Animalule": Iliescu este o figură dominantă şi controversată a politicii româneşti de după 1989.În timpul mandatelor sale a început introducerea reformelor politice, sociale şi economice. În 2005 a fost începută o anchetă pentru a stabili rolul lui Ion Iliescu în mineriadele din 1990, în care minerii din Valea Jiului, sub conducerea lui Miron Cozma au descins în Bucureşti pentru a înăbuşi manifestaţiile antiguvernamentale. Iliescu declară că scopul anchetei este "răzbunare" împotriva sa. Pe 13 octombrie 2008 Biroul de presă al Ministerului Public a emis un comunicat de presă în care se arată că preşedintele Ion Iliescu nu va fi urmărit penal în dosarul mineriadei din 1990. Procurorii au hotărât că nu sunt suficiente probe pentru ca Iliescu să fie pus sub urmărire penală.

Uite ce zice Ilioncio despre 13-15 iunie 1990: "Va multumesc pentru ca ati demonstrat si in aceste zile, ca sunteti o forta puternica, cu o inalta disciplina civica si muncitoreasca, oameni de nadejde si la bine, dar mai ales la greu!"

De asta ma enervez ca vaca proasta. Ca un batranel simpatic este cercetat penal, cand el e un batranel simpatic si modest, care multumeste asa de frumos celor care-l ajuta sa treaca strada.
Sper sa nu moara niciodata, caci sigur se vor trezi vulturii hoitari sa darame aura de mister din jurul acestui adevarat om. Si sa-i strice doliul Femeii Invizibile.As fi vrut sa pun si o poza cu Omul dar nu vreau sa-i pangaresc zambetul cu blogul meu.

Aici vedeti cum nu e nimic original in istorie, un grup de soldati chinezi ce tocmai au primit uniforme de preoti budisti, ghiciti cand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu